ויקי פילאטיס

מאמר על קורס מדריכי פיאלטיס

  צפיות: 2228

קורס מדריכי פיאלטיס למי שמחפש להצליח וליהנות מהמקצוע

http://www.daniellamallach.com/ קורס מדריכי פילאטיס.
 
בתל אביב יש סטודיו מדהים, סטודיו לפילאטיס מכשירים של דניאלה מלאך, שהוא גם מרכז הכשרה בינלאומי ונציגות בלעדית של סטוט פילאטיס בישראל. המקור של שיטת סטוט פלאטיס בטורונטו, קנדה. דניאלה מלאך הביאה אותה לארץ לפני 10 שנים ומאז מתנהל מרכז ההכשרה בדרך ייחודית המתמקדת במקצועיות ומכשיר מדריכי סטוט פילאטיס, בקורס מדריכי פילאטיס בתל אביב.
כמו בכל תחום, גם כשמחפשים מקום ללמוד הדרכת פילאטיס, יש מרכזים רבים בהם ניתן ללמוד. למרכז של דניאלה, שם מתנהלים קורסים למדריכי פילאטיס בתל אביב, ייחודיות השואבת את אלו שרוצים את התשובות לכל השאלות. אלו שיודעים מה הם רוצים. לעיתים אנו יודעים מה אנו רוצים, אבל אנחנו לא יכולים להסביר זאת, עד שאנו לא מוצאים. המדריכים שבוחרים ללמוד אצל דניאלה מלאך, בוחרים מהסיבה שזה בדיוק מה שרצו. אצל דניאלה מלאך בוחרים רק את מי שמחליט ללמוד מהסיבה הברורה לו. הסיבה היחידה, שזה המקום שהוא חיפש. 
השיקול היחיד הוא: "זה בדיוק מה שחיפשתי. את הידע, את דרך העבודה, את הדרך, את התמיכה, את האפשרויות השונות, את האווירה, את המקצועיות, את תחושת השייכות" ועוד.
מדריכים שלמדו להיות מדריכי סטוט פילאטיס, מקבלים הצעות עבודה רבות. האמת היא, שמכוני פילאטיס רבים מחפשים מורים בשיטת סטוט פילאטיס, כי המתאמנים מרגישים את ההבדל. המתאמנים מרגישים שיש את מי לשאול. המתאמנים מרגישים את הידע של המדריך, את עומק ההבנה וניתוח התרגילים. המתאמנים מרגישים את השרירים עובדים אחרת וההצלחה יוצרת דרישה. 
היתרון הבולט שניתן להרגיש כמדריכי סטוט פילאטיס הוא, שתמיד יש תשובה לכל שאלה של לקוח. מרכז ההכשרה מאפשר לכל תלמידיו לשאול את כל השאלות, גם אחרי סיום הקורסים השונים. תמיד תהיה תשובה שתעזור למדריך להתפתח בשטח מול המתאמנים שלו.

אנשים אחרים קראו גם את זה:

  • למה פילאטיס ואיך לבחור?

  • פילאטיס וסקי

  • מכשירי פילאטיס לחיזוק הברכיים